Finbesök!

Nu har ni äntligen möjligheten att få en exklusiv inblick i vad som händer i mitt liv och vad
som rör sig i mina djupaste tankar. Kände behovet att skaffa en blogg så
jag kan skriva av mig lite om allt från små till stora saker som händer!

Känns skönt att man äntligen börjar känna sig någorlunda frisk igen efter att varit krasslig
i några veckor. Hatar att vara sjuk, att inte orka göra något vettigt. 
Blev ett avbrott i träningen med, jag som hade fått en nytändning och börjat komma igång. 
Bara att bita i det sura och börja om igen. 

Måste faktiskt säga att jag har nog en av världens bästa jobb. Inte för att lönen är oslagbar
utan alla andra fördelar man har. Pinsamt ibland att man är ledig så mycket som man är.
Men det har jag nog förtjänat.

Får finbesök från sthlm idag beståendes av stephys mamma, syster och bror som kommer 
ner för att våldgästa oss i ett par dagar. Ska bli kul att träffas och umgås. 

Jobbar faktiskt bara en dag (imorgon) innan det bär av till Finland...

Enjoy... 

Kommentarer
Postat av: Damlis (:

Jag ser fram emot dina blivande inlägg bror (:

<3

2009-01-14 @ 14:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0