Suck!

Det känns som att det har varit fullt ös på sista tiden.
Efter att mormor gick bort så blev det en snabbvisit till Finland för begravning
och efter det så har allt bara rullat på i ett sjukt snabbt tempo.

Jag känner mig helt slut, orkar inte. Det känns som om
det hela tiden dyker upp något nytt bara för att göra det jobbigt för mig.
Jag har redan så otroligt mycket otur. Är det så mycket begärt att få lite flyt ibland.

Som om inte alla bekymmer man hade innan räckte så var jag tvungen att smälla med 
volvon också. Jag skulle baka ut från parkeringen vid lägenheten och precis när jag fått ut
bakänden på vägen så smäller det till. Även om hon som körde andra bilen var på fel sida 
av vägen så är det jag som åker på det eftersom jag backat *suck*
Man försöker vara snäll och frågar hur det gick och det enda man får höra är: "Har du jobb?,
Var jobbar du?, Vad heter din chef?". Som om det skulle spela någon som helst betydelse.
Visst, olyckor händer. Men måste folk vara så förbannat otrevliga hela tiden?
Snart har man ingen lust att gå nånstans längre. Folk trängs, visar ingen hänsyn, förståelse
och beter sig allmänt dåligt.  

Jag vill tacka Jonte och Tess för en riktigt rolig utekväll igår. Känns som att jag
verkligen behövde dricka lite öl och koppla av. Som tur är så mådde man inte särskilt
illa när man vaknade ändå. Var ju lite lätt salongsberusad när man kom hem inatt =)
 
När det kommer till husrenoveringen så har vi hunnit dra ny el i hela nedervåningen
tack vare svärfar och pappa, hunnit slå igen ett fönster och byta ut ett annat till ett mindre,
balken är på väg upp när som helst och golvvärmen kommer på onsdag, muraren
kom förbi igår och murade upp vid dom två fönstren som vi slagit igen.
Blev otroligt bra.
Har dock märkt att det inte finns isolering under hallgolvet och halva köket
så nu har jag slitit upp för att lägga ny isolering.
Så fort golvvärmen är nere så kan man börja bygga upp på rikitgt.

Orkar inte lägga upp bilder här just nu. Är ni nyfikna så är det bilddagboken som gäller
under namnet TosTos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som är billie rude boy?

2010-02-06 @ 02:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0