Känns helt sjukt!!


Det är känns helt sjukt att man har köpt hus och får tillgång till det på måndag.
Man har tittat på så många hus och nu har man plötsligt blivit husägare.
Ska bli riktigt roligt att renovera och få göra iordning precis som man själv vill.
Kommer bli en hel del jobb innan vi kan flytta in men förhoppningsvis
så får man en del hjälp av folk man känner.
Kommer att ta massa bilder under arbetets gång och det är tänkt att jag både
skriva och lägga ut bilderna på bloggen.

Det första jag ska ge mig på är att få ordning på nedervåningen. Köket ska rivas och
in med nytt, det ska isoleras i golv ooch läggas golvvärme, tilläggsisoleras, rivas väggar mm.
Förhoppningsvis så är det någorlunda inflyttningsklart till nyår.

Älsklingen åkte till stockholm i torsdags och kommer hem på måndag kväll,
lagom till att vi får nycklarna till huset.

Ska bli spännande och jag hoppas allt går utan några större problem.

Kommentarer
Postat av: äiti

olen iloinen teidän puolesta ja kaikki menee varmaan hyvin,oltethan kätevä poika..

2009-11-01 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0