Karatefylla..

Resan upp till stockholm gick faktiskt snabbare än vad jag hade väntat mig..
Vi åkte upp med två bilar, pappa och systrarna åkte i en bil och jag, brorsan, kusinerna
åkte i den andra. Så efter ca 5 timmar och ett akut kissstopp senare så var vi i hamnen.

Efter ett en stunds letande och trixande så fick vi ihop vilka som skulle ha vilka hytter osv
och en snabbdusch senare så var det dags att äntligen äta och få sig en första öl.
Snabbhandling i tax free´n och sedan tillbaka till hytten för att få i sig lite mer
alkoholhaltiga drycker. Jag som hade sagt redan innan att jag inte skulle köra av
bilen från färjan hade ju mitt på det torra men det verkade inte ha gått hem hos alla ;)

Det hela slutade med en riktig karatefylla. För att få liv i Marko så var det kallvatten i ansiktet
som gällde och ett eller annat slag. Gülden fick vara snäll och köra av bilen och sedan
köra hela vägen till mormor medans vi andra var bakis och sov.
Stort Tack till dig, du är en pärla Gülden.

Dagen tillbringades hos mormor och sedan på kvällen så körde vi dom sista 8 milen
hem till min moster där vi ska tillbringa dom närmaste två nätterna.
Dags för sängen snart så man orkar med begravningen imorgon.

Saknar min älskling med. Hade velat ha dig här vid min sida.
Hoppas du har roligt med tjejerna ikväll iaf =)

Kommentarer
Postat av: din kärlek

hade verkligen velat vara vid din sida!

2009-01-17 @ 17:44:30
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0